Når du kontakter supporten vil du blive bedt om at trykke på et af AnyDesk ikonerne herunder. Herefter bliver du bedt om, at downloade AnyDesk, som er et fjern Support program. Herefter kan vi overtage din PC og rette fejl eller hjælpe dig direkte, mens du har vores Supporter i telefonen. Du vil kunne se vores logo, IP- adresse og vores Supporters navn, hvilket vil give dig den sikkerhed, at det er OS, og ikke nogle “fuskere” der prøver at skaffe sig uautoriseret adgang til din PC.
Der er to muligheder for at downloade supportprogrammet.
1: til windows
2: til Mac
Du aftaler hvilken du skal bruge med supporteren.
Vores Supporter er altid klar til at hjælpe dig 24/7. Ja du læste rigtigt.
Vi står til rådighed hele døgnet og er altid til at træffe. Det er muligt vi ikke kan løse opgaven her og nu, i og med jeg er fastansat, som underviser, på Syddansk Erhvervsskole, hvor jeg underviser og uddanner IT-Supportere. Men træffes kan jeg. Og sammen finder vi et tidspunkt hvor vi kan løse netop dit problem.